מוצרים לתינוקת – חובה בכל בית

בתום תשעת החודשים הארוכים ביותר בחיי האישה מגיע הילוד המתוק והופך משפחה קטנה למורחבת. לצד השמחה, ההתרגשות והלבטים עולה גם השאלה אלו מוצרים ייחשבו כמוצרי חובה בכל בית של יולדת?

elysium הדרך הטובה ביותר להעניק מתנות פרקטיות לכל יולדת ולכל תינוק שהצטרף באחרונה לחבורה. ELYSIUM מביאים את כל האפשרויות תחת קורת גג אחת ומסייעים לכם לבחור מתנות ליולדת החדשה, מתנות מדהימות שבו זמנית מאפשרות את שיא הפינוק לתינוק החדש ועל הדרך את שיא הנוחות ליולדת. 

מתלבטים מהי המתנה המושלמת? במיוחד עבורכם פתרונות מדהימים שיהוו מתנה שכל יולדת צריכה כבר בשלבים המוקדמים שלאחר הלידה. 

מארזים מדהימים לתינוק ולאם – יש רק דרך אחת לרגש את מי שאוהבים באמת 

מתנות ליולדת מבית ELYSIUM מביאים לאם ולתינוק את כל האפשרויות להפוך את המצב החדש לסופר נוח. את המציאות החדשה של התינוק והאם אפשר בהחלט ליפות עם מוצרים מדהימים מבית היוצר שלנו, מגוון של אריזות שהן מתנות מושלמות אבל בין היתר יכולות לתת מענה הן לתינוק והן לאם.

רוצים להיטיב עם יולדות שאתם אוהבים באמת? פנקו באמצעות מארזים מושלמים כי אין כמו מתנות ליולדת שזה עתה ילדה וצריכה שמישהו יאגד עבורה את כל הרשימה המפנקת והפרקטית במקום אחד.

מבין כל המוצרים, כשהיולדת תידרש לצאת ולרכוש את המוצרים לתינוק שהצטרף זה עתה למשפחה, יידרש ממנה לרכוש חיתולים, משחות, שמנים מדהימים לעיסוי ולהרגעה, שמפו ללא דמעות והכי חשוב כל מוצר שיסייע לה לשמור על סביבה סטרילית עבור התינוק בפרט אם לפני כמה ימים גם עבר את טקס ברית המילה. 

צריכים עזרה ולא יודעים כיצד לאגד את כל המוצרים יחד? הנה דוגמת מארז שבהחלט ישמח את היולדת ויאפשר לה לעבור את התקופה שלאחר הלידה או ברית המילה בצורה הטובה והנכונה ביותר. 

איך מוצאים כל מה שהיולדת והתינוק צריך? הצעות למארזי מתנה פרקטיים ליולדת ולתינוק 

המארזים של אליסיום נוצרו במיוחד מתוך המקום וההכרה בצורך היולדת שיש לאחר הלידה. כאמור, זו לא רק מתנה אלא גם תשובה מספקת לכל המוצרים שממילא תידרש היולדת לרכוש הן לרווחתה והן לרווחת היילוד המתוק שהצטרף זה אתה. 

אז הנה כאן יש גם לכם את ההזדמנות לענות על צורך שהוא גם מתנה מפנקת בצורת מארזים המכילים בתוכם משאבות חלב, מוצץ, שמנים מפנקים, חומרי חיטוי בצורת תרסיס לשמירת היגיינת סביבת התינוק והאם, בובות מפנקות, סינרים מושלם ואפילו תיק שבו תאכלס היולדת את כל המוצרים.  

לצד זאת מציעים לכם אליסיום מוצרים שנוצרו במטרה להסב אושר לאם, לתינוק והכול תוך תשומת לב ומחשבה לסביבה ולאיכותה. 

מחפשים מוצרים שדוגלים באיכות ולא פוסחים על בריאות הסביבה? אליסיום, הבית שלנו מזמין אתכם להיכנס, לבחור את המתנה המפנקת ולגלות שיש בתוכה כל מה שיולדת צריכה במסגרת מתנות ליולדת!