שמנים אתריים ותינוקות?

בואו נדבר על שמנים אתריים.

אלו שמנים טבעיים בעלי מולקולות קטנות שמתנדפות לחלל בו אנחנו נמצאים, וכשנושמים את הריח של השמן- אותן מולקולות נכנסות לגוף דרך דרכי הנשימה שלנו ומגיעות למערכת העצבים- ומשם לכל חלקי גופנו.

לאותם שמנים יש סגולות מרפאות שקיבלנו במתנה מאמא אדמה והם מומלצים לשימוש בתור תרופות טבעיות לכל מיני בעיות שהתינוקות שלנו סובלים מהן.

יש הרבה שמנים אתריים שניתנים לשימוש ובעלי סגולות רבות, אך כעת אני רוצה להמליץ לכם על השלישייה הפותחת:

שמן אתרי לבנדר- ידוע כמרגיע, מפחית חרדות ומתחים, מעודד שינה, מקל על כאבים כמו כאבי בטן, גזים, דלקות, כאבי אוזניים, מזרז ריפוי של פצעים פתוחים, עקיצות, חתכים וכוויות

שמן אתרי רווינטסרה- שמן אתרי טהור, מסייע למצוקה נשימתית, עוזר במצבים של התקררות, צינון, נזלת, שפעת, עוזר לטיפול בהתקפים אסטמתיים, מרגיע במצבי לחץ, פותח את האף, עוזר להתמודדות נגד זיהומים, בעיות בדרכי הנשימה, מפחית כאב ועוזר גם לכאבי ראש.

שמן אתרי אקליפטוס רדיאטה- מעולה לחיטוי, עוזר לטיפול בזיהומים במערכת הנשימה וצינון בשלב מתקדם, ברונכיטיס, מוריד חום, מרענן את הנשימה.

איך אפשר להשתמש בשמנים האלו?

ניתן לשים כמה טיפות של שמן שתבחרו (לא לערבב בניהם, כל פעם אחד בנפרד) במבער עם מים ולהניח אותו בחדר שהתינוק ישן. בנוסף, ניתן להניח כמה טיפות על חיתול בד או על קצה המזרון של התינוק.

כמובן שהמידע שפה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת וצריך לקרוא את הנתונים המדויקים שמופיעים על גבי הבקבוק/אריזת המוצר לפני השימוש.

רק בריאות 😊