3 טיפים לבחירת מתנות ליולדת

הבשורה המשמחת התקבלה זה עתה? נולדה לכם אחיינית, נכדה או אפילו בת ראשונה לחברת ילדות? נכון להיום אין צורך להתלבט, השוק רווי במתנות אבל עם זאת עולה גם השאלה, כמה זה יעלה לכם? האם זה עומד בתקציב אותו הקצבתם לעצמכם מראש? עד כמה היולדת הזאת יקרה וקרובה לליבכם?

בכדי שתעשו את זה נכון ובעיקר מתאים לתקציבכם האישי הנה 3 אפשרויות לבחירת מתנות ליולדת שאתם אוהבים, מוקירים ומתרגשים יחד נוכח הטייטל החדש. 

מגוון פריטים או פריט אחד?  עניין של תקציב וטעם אישי 

יש לא מעט אפשרויות שהן בגדר מתנות ליולדת, אלו יכולות להיות כמה מתנות או מתנה/ פריט אחד וגם כאן עולה השאלה, כמה תרצו להשקיע? אם אין לכם בעיה עם תקציב האם זו מישהי שקרובה לליבכם? אם כך הדברים למה שלא תלכו על שילוב כמה פריטים יחד?

לצורך ההמחשה, הנה חבילה אחת המאגדת מתנה שלמה של שמיכה מדהימה ומפנקת, לצד מגבת מתאימה, דובי ואפילו חליפה שתהיה נוחה לתקופה. אפשרות נוספת היא לבחור בגד אחד שמתאים לצו האופנה וצו העונה גם יחד. 

האם היולדת שלכם מעדיפה בגדים פרקטיים לעונה? זו גם אפשרות וכאן אנו מציעים מארז שהוא זר לכל דבר- זר בגדים משובח, יפה ונוח להפליא, שלושה דברים במתנה אחת ושוב, יש להיעצר ולבדוק כי התקציב שהקצבתם למתנה אכן תואם גם לצרכים הפיננסיים שלכם. 

עריסה עם צעצועים או בגדים?- מתנה שתמיד כיף לקבל 

זר מדהים של צעצועים המתאימים כמובן לגיל הוולד וישרתו את האם החל מהגיע התינוק לגיל שלושה חודשים זו בהחלט מתנה נפלאה. אוניברסיטה מדהימה ובתוכה רעשן מדהים שמשלב בתוכו נשכן כך שהאחיזה תהיה נוחה ובו זמנית לתינוק או לתינוקת תהיה האפשרות לנגוס קלות בצעצוע עצמו שיהפוך פרקטי בפרט בתקופת הכאב ופקיעת השיניים. 

כאמור, מארז פינוק של עריסה שיש בה הכול מהכול. העריסה תכלול בתוכה תאים לאחסון כל הדברים של התינוק או התינוקת, בגדי גוף מכותנה מלאה, חיתולים מבד, גרביים נעימות ואפילו ניחוחות פרחי סבון שיותירו את התינוק או התינוקת הקטנה עם ריח גוף מדהים. 

מתנה שמתאימה גם לבנים וגם לבנות – דור היוניסקס 

בעבר נהוג היה לחשוב שמה ששייך לבנים זה לבנים וצבע כזה או אחר משויך לבנות אבל כיום השתנו הדברים. כיום יותר ויותר אנשים מחפשים מתנה ליולדת שדוגלת ביוניסקס – כאמור אריזה מדהימה שיש בה בגדים בשלל צבעים ואפשרויות. 

אריזת היוניסקס תכלול בתוכה שמיכה מדהימה וקטיפתית וניתן בהחלט לשלב בתוכה בגד גוף כותנה, מכנסי רגלית שמתאימים הן לבנות והן לבנים לרבות מגבת פליטה וגרביים כשגם כאן, כל המוצרים והאביזרים ישמשו הן את הבנים והן את הבנות החדשות שהתווספו למשפחה. 

מחפשים מתנה ליולדת? עכשיו כל מה שנשאר זה להחליט ולהתאים את המתנה לתקציב שלכם!